Saturday, February 23, 2008

Schwaggie!

Since I don't have a significant other at the moment (I'll be honest: most moments) I can't post pics of my chick. I can post pics of Schwaggie, since she's the closest thing I have to the hot chick that needs to have pics posted.



 

9 comments:

DirtCrashr said...

Nice!! Tango Down battle grip? Vltor E-MOD, a forward grip - I'm trying to work towards something similar - but I can't seem to even get the damn "ladder" things onto the railed forend. Is there a secret twist?

Haji said...

Yeah, that's the Battlegrip. I'm pondering going to the Magpul MIAD to gain some...fullness, I guess...in the grip, but I love that it has that little duckbill over the trigger guard gap and has no damned finger groove. The stock is the Clubfoot, rather than the E-MOD. We got the EMOD in the shop recently, and I'm pondering gettin'one.:) The vert grip is a GG&G; probably the best part they make other than their rear flip up sight.

To get the ladders on, I just start at the back, get that one "rung" started, and work forward. Once you get the first "rail grabber" edge started, the rest goes on easily.

DirtCrashr said...

Ah, clubfoot! I missed the little compartment on the bottom. So far all I have is a lower parts kit, awaiting the receiver. The standard grip is kinda narrow and hard. My hands are large.
Thanks for the tip on the ladders!

DirtCrashr said...

BTW - Thanks very much for your reply, I'm getting nowhere with local-knowledge.

Haji said...

Happy to be of service!

DirtCrashr said...

It's a project, I have to sneak it under the wife's financial radar, a bit here and a bit there. :-)

Haji said...

Understood! Good luck and get pics up when ya can.

DirtCrashr said...

With agonizing slowness my Noveske lower is making its long crawl throughn the 10-day waiting period.

Sometimes "Flat Dark Earth" looks a lot more like coyote tan...

Haji said...

Shoot, all I'd have to do is take the five minutes it takes me to do the 4473, wait about five minutes for the background check, and take another couple minutes ringing it out. It takes more time here to finish chatting about guns than it does to buy them by a wide margin.


I know you didn't wanna hear that. lol!